Pszichológia: Nem tudsz aludni? Beszélgess!

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3984 fő
  • Képek - 277 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 653 db
  • Fórumtémák - 120 db
  • Linkek - 1220 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3984 fő
  • Képek - 277 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 653 db
  • Fórumtémák - 120 db
  • Linkek - 1220 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3984 fő
  • Képek - 277 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 653 db
  • Fórumtémák - 120 db
  • Linkek - 1220 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3984 fő
  • Képek - 277 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 653 db
  • Fórumtémák - 120 db
  • Linkek - 1220 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Aki alvászavarokkal küzd, azaz képtelen elaludni, vagy nyugodtan végigaludni egy éjszakát, előbb vagy utóbb altató után nyúl. Ami bizony magában hordozza a függőség kialakulásának veszélyét is, ráadásul nem oldja meg a problémát sem. Mert az alvászavarnak - mint minden más funkcionális rendellenességnek - pszichés okai vannak: elfojtott érzelmek, feldolgozatlan fájdalmak, fel nem oldott stressz.

A krónikus álmatlanságban szenvedőnek legtöbbször csak egy értő fülre, egy kiadós beszélgetésre volna szüksége!

Tovább

Címkék: altató alvászavar beszélgetés függőség hvg krónikus kutatás stressz terápia álmatlanság

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Annak akinek a lelke egyensúlyban van, minden segédlet nélkül el tud aludni. De, ha ez az egyensúly túlzottan felborul, és álmatlansában tör felszínre, imádkozhatsz, belélegezhetsz, kilélegezhetsz a pihentető álom akkor sem jön! Aki ilyet nem élt át, nem tapasztalta saját lelkén, nem tudja milyen is ez valójában!
Nem vagyok ateista, de az egyházi személyek, sőt a megboldogult Pápa is kórházba vonult, amikor arra volt szüksége! Pedig,ha valaki, Ő biztos sokat imádkozott, mégis az orvosok által nyert gyógyulást! Az ima még Ő Szentségénél is kevésnek bizonyult ezek szerint!

Válasz

Baranyayné Zsuzsi üzente 10 éve

Az álmatlanságnak több oka is lehet különböző időben. Ezért nem megoldás, ha csak egy okra talál rá valaki. Fontosabb az, hogy mindaddig, amíg nem tudunk elaludni, IMÁDKOZZUNK! Nemcsak arról van szó, hogy az ima az egyik legjobb altatószer, hanem arról is, hogy ezáltal tudatalatti világunkat át tudja járni egy olyan tisztulási folyamaton, amelynek következtében idegileg is erősödni tudunk. A nyugtalan alvás a nyugtalan szív következménye szokott lenni, s ez őrli fel legjobban annak idegzetét, aki nem akarja befogadni az Ő békéjét. Vannak olyan nehezen elalvók, akik a belégzés, kilégzés imával ringatják magukat álomba. Belégzéskor: "Jézusom", kilégzéskor: "szeretlek" gondolatok nagyon alkalmasak arra, hogy pihentető álomba merüljetek.

Válasz

Az aki képtelen elaludni, az is minőségi alvást szeretne, lehet már nagyon régóta! Csak ez a minőségi alvás a pszichéje betegsége miatt nem tud megvalósulni! Amikor a lélek ilyen fokon sérült, nincs idő türelmesen várni sorsüzenetre! Itt már orvosilag kell cselekedni, de sürgősen!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

A minőségi alváshoz elengedhetetlen része, hogy lefevekvés előtt vagy imádkozva, vagy relaxálva de ki kell engedni az aznapi felgyülemlett stresszt, dühöt vagy akár hogy nevezzük. Az esti táplálkozás is befolyással lehet ha későn eszik és hatalmas a calória bevitel. Gondoljuk át a napot, kivel hogyan bántunk akár szóban vagy gondolatban s amennyiben Istenhez közeledve azt hiszem és tudom nem fog elfordulni az alázatos szívütől aki őszintén gondolja és változni akar. Mindenre választ kap a kérdező ha türelmesen kívárja sorát és ami üzenet vagy válasz jön ....... adjon hálát! Amén

Válasz

Mindíg a kiváltó okot kell megszűntetni! A gyógyulás függ az alvászavar nagyságától, hogy mennyire van elhatalmasodva. Nehezen alszik el, fel - fel ébred és utána nem tud elaludni stb. Ilyen esetben segítség lehet a beszélgetés. De, amikor már éjszakákat nem alszik valaki, sőt még nappal sem tud, akkor már pszichiáterre van szükség! És vannak olyan altatók is, ami nem okoz függőséget! Tehát nem minden esetben elég a beszélgetés!

Válasz

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu