Pszichológia: 5 boldogságnövelő praktika

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3974 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 639 db
  • Fórumtémák - 119 db
  • Linkek - 1143 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3974 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 639 db
  • Fórumtémák - 119 db
  • Linkek - 1143 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3974 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 639 db
  • Fórumtémák - 119 db
  • Linkek - 1143 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3974 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 639 db
  • Fórumtémák - 119 db
  • Linkek - 1143 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

A boldogságról néha könnyebb beszélni, mint megtalálni. Íme 5 tipp, hogy boldogabbak legyenek a mindennapjaink.Számos tudós érvel amellett, hogy a boldogság érzetét nagyobb részt a gének határozzák meg, az egészség és a többi tényező nincs rá nagy hatással. Újabb keletű kutatások szerint azonban néhány egyszerű praktikával minden ember tehet a saját boldogságáért."A millió dolláros kérdés az, hogyan lehetünk boldogabbak?" - mondja Sonja Lyubomirsky, a Kaliforniai Egyetem pszichológusa. - "Annak ellenére, hogy felfedezték a boldogság részben genetikailag determinált és annak ellenére, hogy az életkörülmények kevésbé befolyásolják, azt gondolom, hogy még mindig elég nagy szeletnyi boldogság felett van hatalmunk."

Lyumbomirsky és kollégái korábban 51 tanulmányt vizsgáltak felül, amelyek tesztelték a boldogság érzet fokozásának különböző fajtáit, és azt találták, hogy a pozitív gondolkodás és a különféle praktikák növelhetik a kellemes állapotot. Az eredményeket a Journal of Clinical Psichology című publikálták.

Öt boldogságnövelő praktika:

  • 1. Legyen hálás - Egy kutatásban megkérték az alanyokat, hogy írjanak hálálkodó leveleket olyan embereknek, akik korábban segítettek nekik. A tanulmány arra az eredményre jutott, hogy a levélírók hosszan tartó boldogságnövekedésről számoltak be. Ami még meglepőbb, hogy nem is kellett elküldeni ezeket a leveleket, már maga a megírás is kellemesebb érzést okozott.
  • 2. Legyen optimista - Egy másik alkalommal a résztvevőket megkérték, hogy képzeljék el a számukra legideálisabb jövőt, majd jegyezzék le azt. Néhány hét szorgos jegyzetelés után ezek az emberek is sokkal jobban érezték magukat a bőrükben, mint korábban.
  • 3. Vegye sorra a jó dolgokat az életében - Azok az emberek, akik minden héten leírnak legalább három jó dolgot, ami történt velük, sokkal boldogabbak, mivel ezekre koncentrálva mindig van ok az örömre.
  • 4. Használja az erősségeit - Azonosítsuk azokat a dolgokat, amelyekben a legerősebbek vagyunk, majd használják őket új formában. Ha például, valaki azt gondolja magáról, hogy jó humorérzéke van, akkor próbáljon meg vicceket elmesélni találkozók alkalmával, és próbáljon meg feldobni mondjuk egy szomorú barátot.
  • 5. Tegyen jót - Ha segítünk másokon, magunkon is segítünk. Ha időt és pénzt adakozunk rászoruló embereknek, nagy előrelépést tehetünk a boldogság felé.

 

Forrás: http://www.hazipatika.com

Címkék: boldogság kutatás pszichológia tippek

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu