Pszichológia: 11 lélekemelő fortély minden napszakra

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3984 fő
  • Képek - 277 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 653 db
  • Fórumtémák - 120 db
  • Linkek - 1220 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3984 fő
  • Képek - 277 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 653 db
  • Fórumtémák - 120 db
  • Linkek - 1220 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3984 fő
  • Képek - 277 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 653 db
  • Fórumtémák - 120 db
  • Linkek - 1220 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pszichológia Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3984 fő
  • Képek - 277 db
  • Videók - 496 db
  • Blogbejegyzések - 653 db
  • Fórumtémák - 120 db
  • Linkek - 1220 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Pszichológia Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 Az alábbiakban megtudhatod, miképp tervezd úgy a napod, hogy az testedre és lelkedre egyaránt előnyösen, pezsdítően hasson!

Reggel

1. Próbálj meg korán ébredni, hogy minél több időt fordíthass a testi-lelki felüdülésre!


2. Nem kell azonnal kipattanni az ágyból: maradj még 10-15 percig a meleg takaró alatt, és gondolj valami kellemesre, ahelyett, hogy idejekorán a reggeli csúcsforgalom miatt idegeskednél.


3. Felkelés előtt mozgasd át izmaidat, továbbra is az ágyban: nyújtózz meg párszor kezeddel és lábaddal is, majd ülj ki az ágy szélére, és egyszer jobb, majd bal karodat emeld a magasba, mintha a plafont próbálnád megérinteni. Ezt oldalankét tízszer -tízszer ismételd meg, majd ugyanennyiszer mindkét karoddal egyszerre.


4. Hogy biztos legyen a felélénkülés, zuhanyozz le langyos vízben! Dörzsöld át tested luffaszivaccsal, így vérkeringésed fokozhatod, bőröd leradírozhatod. Mikor végeztél, ne töröld szárazra a bőröd, csak itasd fel róla a nedvességet puha törölközővel!


5. A reggeli után, készülődés közben, gyújts füstölőt vagy aromalámpát, hallgass egy kis zenét!

Napközben

1. A lazítós kezdet után ideje aktivizálnod magad! Munka előtt vagy után, otthon, uszodában vagy edzőteremben, legalább heti háromszor mozgasd át minden porcikádat, igényeidnek és egészségi állapotodnak megfelelő gyakorlatokkal. Ez lehet a fitnesz programon át a jógáig bármi, ami testhezálló számodra.


2. Amennyiben az uszodát vagy a fitneszklubot választod, szánj egy kevés időt a szaunázásra is! Ugyanis a jótékony meleg segíti a szervezet méregtelenítését, ellenállóbbá tesz a fertőzésekkel szemben, feszessé teszi a bőrt, és a hangulatra is kedvező hatást gyakorol.


3. A napközbeni ebéd után, ha teheted, egy kicsit relaxálj, sétálj egyet a szabadban, és közben lélegezz mélyeket, hogy tüdődet is átjárja a friss levegő!

Este

1. Ügyelj arra, hogy ne közvetlenül lefekvés előtt vacsorázz, és valamilyen könnyű fogással zárd a napot.


2. Evés után irány a fürdőszoba! Gyújts néhány mécsest, kedvenc habfürdődhöz keverj 6-8 csepp nyugtató, alvásjavító levendulaolajat, vagy ugyanennyi rózsa- vagy jázminolajat, melyek az érzékeidre gyakorolnak kedvező hatást! A forró fürdő után használj hidratáló testápolót, éjszakai arckrémet. Ne felejtsd el fürdés előtt vagy legalább után, eltávolítani arcodról a sminket, az egésznapos szennyeződéseket!


3. Ezután  olvasgass, hallgass zenét, esetleg nézz valami könnyed filmet, vagy akár ágyba is bújhatsz. Kitűnő alkalom ez a masszázshoz is: biztosan nem lesz nehéz rábeszélni partneredet arra, hogy megmasszírozzátok egymást! A kényeztetéshez használjatok édesmandula-olajat, amihez még bármilyen tetszőleges illatot keverhettek.

http://freespirit.hu/magazin/ep_lelek/spirit_up

Címkék: lélek napszakok tipp

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Fekete Magdi üzente 9 éve

Érdeklődéssel olvastam a 11 fortélyt,ha nem haragszol,én kibővíteném azzal,hogy ehhez szükség lenne még az életmód váltásra is a táplálkozás terén.Pl. a reggeli egy tökéletes,123 vitaminból és nyomelemből álló étel lenne, amely táplálja a sejteket,tökéletesen müködtetetné a 11 fortélyt.
Üdvözlettel: http://www.reggelizzvelunk.hu
Fekete Istvánné,Magdi

Válasz

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu